tack för tidsfördrivet Peaken :)

1. Vad gjorde du för 10 årsedan?
Det var alltså -02. Var tillsammans med Anders då.
Gick i 9an, började gymnasiet.
Rensade bort idioter från min umgängeskrets... 
De är typ de jag minns.
2. Vad gjorde du för ett årsedan?
Var tillsammans med Jocke, bodde på mitt älskade Väst på stan.
Började plugga till SSK. Träffade världens bästa Anna.
Festade på som vanligt.
3. Fem snacks du gillar!
Popcorn med Aromat på
Apelsinkrokant
Salta godisar
Ost
Pecannötter
4. Fem sånger du kan hela texten till!
Kan typ alla texter på låtar jag lyssnar på. men för att nämna 5 st:
Metallica - Until it sleeps
Ozzy Osbourne - Dreamer
Lady Gaga - Speechless
Red Hot Chilipeppers - Pea (haha)
My Chemical Romance - Cancer
5. Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär!
Shoppa väskor och skor till förbannelse.
Köpa en BMW X5
Flytta till varmare breddgrader och bo i lyxvilla
Fara till Philly och se lite hockey
Ge bort miljoner till min familj
6. Fem dåliga vanor!
Tänker alltid 500 steg i förväg (stressigt)
Brutalt ärlig
Äter för mkt godis
Hittar alltid på andra saker när jag borde plugga
Shopoholic
7. Fem saker du gillar att göra!
Shoppa
Festa
Mysa med Simon
Sova
Sminka folk
8. Fem saker du aldrig skulle klä dig i, eller köpa!
Magtröja
Haremsbyxor
En vit bröllopsklänning
Ett smycke som föreställer ett kors
Manchesterbyxor
9. Fem favoritleksaker!
Dator
Mobil
Sminkborstar
Xbox
Kamera
10. Fem personer jag vill gör denna utmaning!
De som har för lite att göra och vill fördriva tiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0