schleut inni schkålln

Har kommit hem från Rantajärvi för ett tag sen. Var ju på Rogers begravning idag. Först var själva "gudstjänsten" i Pello, sen gravsättningen i Svanstein och sist minnesstunden/fikat efteråt i Rantajärvi. Allt var så himla fint!
Sov gott morbror <3

NU är jag då helt slut i skallen. Har käkat en blandsallad med currydressing från Ängeln och funderar nu på att gå o lägga mig. Har inte sovit särskilt bra de senaste nätterna. Inatt sov jag i ett "häbre" där det var varmt som fan. Utomhus var det -27 grader och inne säkert samma grader fast plus. Uää. Nu inatt ska jag försöka en annan "specialare" med bäddsoffan. Min senaste kreation slutade med ryggvärk och max 1 h sammanlagd sömn.

Jaja nu säger yrskallen GONATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0