Lycka!

Jadå, idag spritter det i kroppen av lycka! Receptet (förrutom att Simon är världens finaste) heter Shopping! Har shoppat lös ordentligt här i Pite nu :) alla affärer är ju i princip galna, de nästan skänker bort alla grejer på REA. Även sånt som inte ens är på REA i Umeå. Wihiiii det är bra för en fattig student. Var länge sen jag kom hem med 6 st påsar fulla med allt möjligt. Ah.. precis vad jag behövde... :)

Sen idag har jag även umgåtts med mina älskade syskonbarn Sanna, Thea och Elias. Elias har ju blivit så stooor nu och är såklart världens gulligaste bäbis. Fick tillåme hålla i han idag utan att han börja grina, det är framsteg det!

Just nu sitter jag och väntar på middag. Malin ska tydligen laga ihop nått gott idag... :) Efter middagen hade jag tänkt hinna med att hälsa på Tuss, Risberg & Larsson. Åker ju som sagt hem imorrn runt 10 så jag måste hinna allt ikväll. vetefan när jag tar mig till pite nästa gång.

jaja nu ska jag ta en powernap!

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0