jag som hade blivit så duktig!

Jag som nyss hade blivit så duktig på att uppdatera bloggen, nästan varje dag tillåme...vad hände? jo SKOLA hände. det var trist att kliva upp imorse ska jag säga, sängen var ju så underbar! men de var ganska kul idag, vi tränade på S-HLR. Alltså sjukhus -hjärtochlungräddning för er som inte fattar.. :) Härligt att träffa alla people igen också efter julledigheten. Men det bästa är att Anna har kommit hem från Västerås! Igår kom hon hit och "lämnade tillbaka" min pajform...det bästa var att den innehöll en apelsinkladdkaka, som också var världens godaste :)

Hmm...annars då? Jag vill flytta igen ;) jag vill till Väst på stan helst, men Öst på stan är närmare skolan så jag ska söka mig dit. Det får ta den tid det tar, jag har ingen brådska...trivs ju bra här också men vill bo närmare stan. dehär me att bo på vischan är inte min grej ;) däremot har jag ju kysst goodbye till mina 7 års kötid på bostaden så jag får tjata på andra privata bolag ist. men de är ju så jäkla svårt. finns säkert inget ledigt förrän till sommaren. JAJA!

Imorrn eller på fredag sticker jag till Pite. De är ju dags för Rogers begravning i Pello/Svanstein på söndag...det känns fortfarande overkligt allt som hänt. Visst har jag tryckt ner mina känslor nu ett tag men nu börjar dom blossa upp igen nu när begravningen närmar sig. Har ju inte träffat nån i familjen sen det hände. Känner på mig att denna begravning kommer va en av de värsta(sorgligaste) jag nånsin varit på...

ne nu ska jag kolla i gamla album. ska göra en tavla av bilder.

Pyss



Rolig app, trött tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0