gott nytt år!!

Nyårsafton var både rolig och intressant! skvaller, skvaller och skvaller ;)
Middagen var supergod och sällskapet underbart. Började med förfest hos Nina & Mange, sen Nydala och sen mötte jag upp min fina Simon på schtaaaan :) allt som planerat!
Har varit lite småseg fram tills nu måste jag erkänna. Det ska kännas i kroppen när man har haft kul! ;)
2012 ska bli ett bra år....INGA tråkigheter TACK!

Idag har jag varit med Sigge på playdate, vilket var över en månad sen sist. Var roligt att träffa alla igen och trots vädret så blev det ca 10-12 hundar sammanlagt :) yesyes...

Nu ska jag se lite film eller nån serie. Har ju faktiskt börja se en ny...Revenge heter den. Skitbra!

hörs

det blev guldbrunklänningen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0