En månad

Har bott drygt en månad i min lägga nu. Börjar trivas och det känns som hemma. MEN detta är första gången jag får prova på att bo själv "på riktigt". Tidigare när jag "bodde själv" på Väst på stan så hade jag alltid besök, dag som natt. Så där var jag som aldrig själv...men NU är det bara JAG...jag och Sigge förstås. Jag fyller 26 år om 3 månader så det är fan på tiden, hehe. Men jag stortrivs iaf!! Jaja dedär var nattens grubblerier :)

Trettondagen idag. Tidigare år har jag festat denna dag men så blir det INTE ikväll. Ikväll ska jag faktiskt PLUGGA! yes, ni såg rätt. Har tenta om drygt 2 veckor och har inte ens öppnat böckerna så de börjar va dags för det nu. Sen så tänkte jag skriva klart dedär jäkla VFU-arbetet också. Vill inte ha fler saker som släpar efter...

Reklamen på VBÅ är över nu så nu blire FOKUS!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0