vad ska gå fel nudå?

Den frågan ställer jag mig. Är ju så förjävla lycklig!!! Men enligt min egen statistikföring så vet jag ju att lyckan inte brukar bli långvarig för nått helvete brukar ju alltid dyka upp! Jag är inte pessimist nu, bara realist ;) svävar mellan dessa två vettni.

Jag har alltså världens lyckokänsla i kroppen nu. Det måste ju va för att jag är så KÄR! Allt känns så himla rätt. Känner knappt igen mig själv när jag svävar på mina rosa moln. Som en kompis frågade mig: "Vem är du, och vad har du gjort med Emma?". :) :) :) Det kan ifs jag också undra om man nu kollar vad jag gjort med bilden nedanför ;)




Kommentarer
Postat av: Malin

haha men babe...!var nu bara lycklig och oroa dig inte för nått sånt!!!!njut av livet älskade du!!love u!puss<3

2012-02-03 @ 10:49:19
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0