nymålade naglar

Hello!
Mamma och pappa har farit hem för en dryg timme sen. Dom kom hit igår och sov över en natt :) Sigge följde med dom till Pite nu :/ Jag börjar ju praktiken på måndag så de är det svårt att ha honom hemma då. 1 hel månad utan honom känns riktigt trist!! Blää.. Jaja bara att göra det bästa av situationen!
Pingelparty ikväll!! Fan va trevligt det ska bli. Var så länge sen vi hade det nu. Utgång CoverClub blire ju också så det gör inte saken sämre. wihi!
Snart kommer Anna hit och jag ska göra henne snygg inför en sittning. Smink + hår + att hon ska få låna en fab klänning av mig :) ska bli sjukt kul! sen ska jag piffa själv och sen runt 19 drar jag till Roz på Teg för förfest!
Juste GRATTIS ANNA PÅ FÖDELSEDAGEN!

nu ska jag ta en powernap. blev inte så jättemkt sömn inatt då jag sov på soffan.

Pyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0