nya besökare?

Ser att jag fått lite nya besökare här på bloggen trots att jag inte uppdaterat på länge. kul!
Jag har varit så sjukt trött dessa 2 veckor jag hittills varit på praktiken så jag har inte orkat skriva nått. Hjärnan är typ helt död varje dag jag kommer hem därifrån. Men jag måste säga att det har blivit roligare att vara där nu. Från början blev jag så himla uttråkad pga att de fanns så lite att göra...fast nu har jag mer ansvar och egna patienter så då blir det mer givande att vara där. yesyes.

En kul grej är att jag har hittat igen min frisör som jag hade på Väst på stan förut! Min älskade Emelie. Hon håller till på sjukhuset nowdays. Äntligen får jag bli snygg i håret igen! Det är inte lätt att hitta en bra frisör i denna stad kan jag tala om. Så jag kan faktiskt tacka min praktikplats att jag hittade henne igen. En skylt med en bild på Emelie hängde på en av anslagstavlorna som finns där...hoppas ni antecknar.

Annars rullar livet på som vanligt. Klarade SMÄRTtentan, endast 2 p från VG (fan!). Jag är kärare än nånsin och jag trivs bättre och bättre i läggan trots att jag fortfarande är inställd på att flytta om jag hittar nått på Öst på stan.

Helgen då. Ikväll ska jag hänga med Simon och imorrn blir det lite party!

nu ska jag se serier.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0