magsjukeångest

Bara ordet magsjuka eller vinterkräksjukan får mig fan att må dåligt. Sen att Simon hade det i lördags gör ju inte saken bättre. Så nu sitter jag här och väntar på att bli riktigt dålig! Haha. Jag skrev ju tidigare att lyckan inte brukar bli långvarig ;) Uääää....Hypokondrikern Emma!

Annars har helgen varit lugn och mysig. Jag lyckades stå emot suget att dra på Cover trots att Nina verkligen var på övertalningshumör! Men jag ska ju dit på lördag med partypinglorna, så nån lugn helg ska man ju ha ändå ;)

Ska försöka plugga lite nu. Har ju tenta om smärta på fredag. Vore som bra om jag ansträngde mig lite åtminstone så jag slipper omtenta :)

smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0