fredag älskade älskade älskade fredag

OJ så skönt med helg!
VFU-arbetet är numera ur världen och opponentskapet idag gick grymt bra :)
däremot fick vi veta resultatet på vård1-tentan! HAHA säger jag bara. Fick ett fint litet U som då betyder underkänt! Ifs hade jag inte väntat mig något annat. Sen att 70% av klassen fick U gör ju att det känns lite bättre iaf, då man inte är ensam om att vara sämst. Det var dessa flervalsfrågor som drog ner mina poäng då man fick minus om man svarade fel. JAJA får se till att PLUGGA till omtentan och inte bara tro att jag är kungen K och att allt fixar sig :) Men jag är inte deppig för det. Finns nog inget som kan få mig att deppa ihop dessa tider. Inte ens att de är jävla svinkallt ute och mina kinder var frostiga och ögonfransarna såg ut som istappar när jag promenerade hem från skolan tidigare.

Har bestämt mig för NO party i helgen. Ska bara mysa med min darling :)

ne nu blir det en promenad me Sigge.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Simon

Prata inte om dina kinder, jag börjar sakna dig så mycket då. Ses snart ;)

2012-02-03 @ 17:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0