Tentan från hell

har då skrivit läkemedelsberäkningstentan idag. men fan vilket tjorv. då vi först fick tentan så fattades det massa frågor, vilket läraren sa att "vi får svara på de frågor som finns". sen visade sig att det var endast 3 frågor som gick att svara på, för att resten av frågorna baserades på fråga 7 a och b...som fattades. så det gick inte att svara på c,d och e alltså. skrivvakterna ringde läraren som fixade dit frågorna som saknades. men fortfarande var fråga 1 och 7 a+b borta så det gick ÄNDÅ inte att svara på c,d & e. då fick vi vänta IGEN på en 3e tenta där då tillslut alla frågorna var. BLÄ. istället för att skriva tentan på ca 1 h som jag räknat med, fick vi sitta där i 3 h!
vad vill jag ha sagt med detta?? Jo, det var en lätt tenta...hade inte problem med en enda fråga...MEN jag gjorde ett jävla slarvfel på sista frågan. JÄVLA SKIT! Jag får skylla på hunger och att jag var LESS! tycker läraren kan ha överseende med detta eftersom det var ingen "liv eller död" fråga. bara hur mycket tillsatt klorid som saknades efter en avbruten infusion. annars blir jag då less om jag tvingas skriva om pga ett töntfel. menmen man ska ju ha 100 % rätt så de lär ju inte visa nån MERCY.

suck pust stön.

Igår var det 5e finalmatchen mellan skellhell och gävlebockarna. fan va skönt att SAIK fick vinna :) sudda ut äckelflinet på brynäs! imorrn väntas 6e finalmatchen, spääääännande!

jaja ska se lite Cougar Town nu innan Simon kommer hit med kebabtallrik. Mumma!

smack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0