take me home

Idag längtar jag efter Pite. Idag längtar jag efter att köra skoter i "Goddo", stugan alltså :) Tråkigt att inte kunna fara dit nu i påsk. Har inte varit där sen 2010! Illa!

Har varit på skolan nu på morgonen och smittskyddsseminariet är nu avklarat. Tror jag tar lite påskledigt nu ;) eller ja kanske läser litegrann om nån stackars sjukdom...men mer än så tänker jag inte göra denna vecka :)

På torsdag kommer Simon hem från Malta. Fan va härligt det ska bli efter snart 2 veckors lidande av att vara ifrån honom :) Det blir fest hos Nina på lördag, utgång på Cover. Ska bli sjukt nice :) Längta längta längtaaaa!

Sen så har jag drömt så sjukt inatt, skulle vara kul att veta dess betydelse. Tarja (f.d sångare i Nightwish) blev uppkäkad av kanibaler och jag gick på hennes begravning. Där var de öppen kista och man fick bara se hennes högerarm, de enda som var kvar av henne. Metallica, Maiden & AC/DC spelade i kyrkan. Bra gig däremot av de 3 banden ;)

jaja. de var allt för idag.

hej hopp

Vid de röda inringade står det Stugan :)


Kommentarer
Postat av: malin

Pite längtar efter dig också vettu!!!!!Love u!

2012-04-04 @ 10:29:45
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0