tjena

Nu är febern helt borta, men VARFÖR har jag så sjukt ont i ryggen...och nu på senare dagar ont i ett BEN! gör så jäkla ont runt knävecket när jag går så jag måste halta. haha. lite komiskt! jag har då aldrig varit med om nå liknande tidigare. skulle inte förvåna mig om man åkt på nå helvete! jaja nu är det dags att rycka upp sig lite, sluta kröjma på om alla dessa krämpor!

Idag är det lördag. Gårdagen var lugn, skulle egentligen på kräftskiva men de blev ju inte av. Ikväll skulle jag vilja fara på cover och battle of botnia festen som är där. men de kan man ju glömma när jag knappt kan gå som en vanlig människa. ne ni mina vänner. det blir lugna gatan för emma rankvist i helgen :) måste ju kunna ta mig iväg till skolan på måndag. skandal att jag bara varit där en gång sen den började!

jaja nu blir de ryggläge. antingen film eller så provar jag sova en stund.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0