träffad?

Kursen vi läser nu på skolan är så jävla rolig att jag dör. Nu vet jag igen varför jag började plugga till ssk överhuvudtaget :) skönt att få en sån bekräftelse när allt varit skit ett tag! hehe. Såg nyss en föreläsning om hjärtklaffsoperationer. DEN hade jag velat se när pappa var sjuk. Minns att jag sökte ju all fakta som bara fanns om hjärtat och sånna operationer då han var dålig, men hittade inte så mkt just då. Känns så bra att få svar på mina frågor jag dragits med nu över ett år :) sånt gör MIG lycklig! energiiiii!

Annars då?
Jag har fixat allt som har med praktiken att göra och massa andra papperstråksaker. Ska fortsätta se lite föreläsningar nu idag. Har missat så mkt när jag inte kommit åt kursen i Cambro + min jäkla hjärnskakning har ju gjort att jag bara vill sova. men jag känner att jag börjar va på gång igen :)
Däremot klarade jag inte senaste tentan som jag tyckte gick så bra, BLÄ! jaja får satsa på omtentan då ;)

hmm...flyttar om 2 veckor. har hittat en soffa + en tv som jag ska köpa och packningen går framåt.

med de sagt så kryper jag ner under täcket igen och ser en föreläsning om lungemboli. hehe

PUSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0