segdagen

Fan vilken seg dag det har varit idag. Vaknade 10.30 (missade 10 minuter av VBÅ) och var dödstrött! Sen har resten av dagen segat på i samma fart. Skulle ju vara på skolan 12-17 men de ides jag då INTE. Var hemma ist och såg en föreläsning, gjorde klart portfoliot till VFU:n och packade lite grejer. BLÄ kan det inte vara helg varje dag istället? Känns som att de är endast då det händer något roligt. Fast denna helg blir rätt så slö, måste skriva en hemtenta som startar imorrn kl 08 och ska lämnas in tisdag kl 16.00. Fyfan säger jag bara. Anledningen till att jag måste skriva denna skit är att jag struntade i att lämna in den sist och åkte på en omtenta ist. tråk tråk tråk.

Igår var jag hemma hos Mona och tittade på Alices 7 st små hundvalpar på 7 veckor. Fan va söta dom var! Var nära att jag snodde med mig en hem ;)

jaja nu blir det lite käk sen ska jag iväg! :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0