Nervös

Imorrn på skolan ska vi lära oss att sätta en PVK. Hoppas verkligen INTE vi behöver träna på varandra, då dör jag. Det var nog att bara få en nål instucken sist när vi tog venprover...men detta. Brrr ryser av tanken. ONT! Jag kan sätta en sån på andra, men ingen rör mina händer!
Sitter just nu och skriver lite på ett case som ska redovisas på tisdag. Det är ju så löjligt lätt att man nästan blir upprörd ;) Kanske borde plugga lite till omtentan istället!

Idag vaknade jag tidigt. Tror jag klev upp 07. Har fått mkt gjort däremot. Har packat en hel del, städat lite, tvättat och sett dagens alla serier ;) Shit va man hinner med grejer om man kliver upp i tid. Huvvet mitt känns bättre också och jag är less på att bara ligga ner...

Juste jag hörde att dom ska stänga ner pixbox.se. Vars ska jag då spara alla mina bilder ifall datorn skulle bestämma sig för att dö bara sådär en vacker dag? Får ta och bränna lite skivor eller nå. Men med min ordning lär dom tappas bort ganska fort ändå. Jaja...så då vet ni kära läsare...det är tidsbegränsat att snoka på mina bilder så passa på ;) eller så gör ni inte det...

en promenad på dehär sen blir det tvspel och fortsatt packning. jäklar va grejer man samlar på sig.
snart ger jag mig på kläderna, så vänner...först till kvarn gäller :)

PUSS!


sist jag "inventerade" alla skor...har samlat på mig några par sen dess och nu blir det SLÄNGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0