det är inte lätt att va bäst

Freeeeedag, äääälskade fredag :)
Har skrivit klart hemtentan nu. Började igår och färdig idag, känns bra :) bara lite finlir kvar som jag har tills på tisdag att fixa. Så nu kan jag slappa i helgen med gott samvete! Eller de finns ju alltid andra saker att göra, men de får vänta. På måndag börjar praktiken och då är det färdigt med sovmorgnar :/ längtar inte det minsta!
Resultaten av läkemedelsberäkningstentan finns ute nu...alla utom MINA resultat. Så jag vet inte hur det har gått än. Läraren vill prata med mig så jag ska väl bara rätta till ett litet slarvfel(ej felräkning då får man IG) eller avrunda "dropparna till hela droppar"...så kanske jag har godkänt på den...hoppas hoppas!

Hmm helgen blir lugn för mig. Hade tänkt dra iväg på lite party imorrn men det ids jag inte. Jag har ju blivit så lugn och fin nu på senare dagar ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0