Lycka!

Blir jag lyckligare än vad jag är nu så tror jag nästan att jag spricker! :) Lite småskrämmande känsla, men ack så underbart :)

I måndags/annandagen blev det party och utgång på Cover för min del. Var sjuuukt kul och galet!

Nästa grej att se fram emot är lördag och nyårsafton. Förferre hos Nina & Mange sen blir det gomiddag och party med en massa folk på nydala campingen! Tolvslaget är jag såklart me Simon i stan. Längtar tills jag får säga hejdå till helvetesåret 2011...!

Igår hade jag slutbedömning på praktiken. Blev såklart godkänd med toppbetyg. Känns gode bra :)

ne nu ska jag sova en stund, är så sjukt trött.

hejs



Kommentarer
Postat av: malin

duktig du är!!:)puss

2011-12-30 @ 08:54:22
URL: http://dalarsson.blogg.se/
Postat av: gulan

tack, söt du är gumman :)

2011-12-30 @ 18:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0