kronisk huvudvärk

Lite irriterande, har haft huvudvärk varje dag denna vecka! Är hyffsat less. Kan ju inte göra nått ordentligt! Försöker plugga nu men det går inte nå bra. Funderar på att strunta i tentan på lördag och göra den vid nästa tillfälle istället. Vill bara sova nu. förkyld är jag också! ;b 

Saker och ting gick bra på banken idag :) har även hämtat ut ett paket från Bubbleroom med en massa kläder. Älskar att hämta ut klädpaket ;) sen kunde jag ha allting också, inget var för litet eller för stort...allt satt som ett smäck! man är ju rutinerad ;)

blablabla. ska plugga 5 minuter, sen går jag fan o lägger mig. bara 4 pass kvar på praktiken sen får man börja "ljuva livet" igen.

byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0