Jag, Sigge, highheels och mörka skogen,,,

Shit va snö det börjar vara ute nu. Kom nyss in från en promenad med Sigge. Jag tänkte att vi skulle prova på lite nya vägar här ikring Liljansberget. Det slutade med att vi gick in i skogen...längre och längre in. sen hittade vi en liten upptrampad stig som vi började följa. Vi gick, gick och gick utan att riktigt komma nånstans, säkert i 30 minuter. Tillsluts började jag fundera i banorna om vi nånsin skulle hitta ut ur dendär jäkla skogen. Haha. Men sen så kom vi ut precis ovanför min lägenhet. Så inga spaningsstyrkor behöver söka efter oss ikväll ;)

Annars då?
Jag har fixat internet idag. ÄNTLIGEN!
Sen så fick jag VG på omhemtentan. G fick jag i slutbetyg på kursen pga att jag inte kunnat vara med på alla poängseminarium. Så 1,5 poäng ifrån VG på kursen. Känns jäääkla surt! Jaja huvudsaken jag klarade dendär förjävliga hemtentan iaf så jag kan lämna den bakom mig...

Fredag idag. Får se om det blir nå fest ikväll eller imorrn :) väntar på att Anna ska höra av sig. Hon får bestämma dag eftersom de är hon vi ska fira! Inte varje dag man kommer in på läkarprogrammet! GRATTIS ANNA, DU ÄR FAN BÄST! :)

nu blire att se lite serier. har en hel del att ta igen när man inte haft nå internet.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0