installerad

Då bor jag på Liljansberget! Saknar redan Väst på stan. Åååå vad det känns jobbigt. Området här är inte i närheten lika mysigt som på västsidan. Det känns som avsides och långt till allt. snyft...
Det är ju nära till NUS iaf...tog bara 10 minuter att gå dit imorse. En positiv grej i allt elände :)
´
Juste...jag köpte en TV igår också. Lite tröst i vintermörkret....

Sen är det en grej som jag har reagerat på här: tystnaden! det är så satans tyst inne i denna lägga. inga bilar utanför eller människor som pratar och går förbi. har vaknat på nätterna med en underlig känsla i kroppen pga detta fenomen. annars brukar de ju va tvärtom, att man vakna av ljud. menmen man vänjer väl sig tillslut.

Ne om man skulle ta och gråta en stund...sen fortsätter jag med städningen :)

PUSS


(p.s Praktik hela helgen...så det blir inge Cover för mig ikväll d.s)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0