$$$

Imorrn blir jag "rik", det känns bra. Mitt i allt elände så kan man glädjas åt lite cash...fast det känns ganska meningslöst det också...

Jag hade tänkt att vara positiv i detta blogginlägg trots att allt känns tungt och tråkigt nu. Eller inte allt ifs...jag är ju nykär... Yes! första inlägget du näms i nu Simon ;) <3

Det går bra på praktiken också. Jag gillar verkligen stället och får lära mig massa nya saker varje dag.
Går förmiddag tors och fre sen på fredagkväll ska jag på personalfest! ska bli kul att träffa alla från jobbet, börjar va ett tag sen sist. saknar dom litegrann omän inte själva arbetsplatsen.

Lägenheten här på Liljansberget börjar kännas som hemma också. Sigge har ju varit och inspekterat samt godkänt stället så då känns allt lite bättre :) Dock så saknar jag min lillbäbis. Får inte träffa han igen förrän den 26e! Men sen ska jag aldrig mer vara ifrån honom såhär länge! sådeså :)

Nä nu ska jag sluta skriva innan jag blir neggo.

PUSS




Kommentarer
Postat av: Simon

<3

2011-12-15 @ 12:34:15
URL: http://webbdesigna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0