jag är sjuk

lås in mina pengar och kasta bort datorn!
Internetshopping är farligt!!!

Älskar ju kläder...
Jag har 4 fulla garderober av dom. Hälften av plaggen är inte använda och likförbannat ska jag köpa nytt nytt nytt & nytt. Kanske det vore nyttigt med ett shoppingförbud i en måndad som jag gjorde förut? Ja fyfan så ska jag göra. November månad...får max sprätta 1000 spänn! Yes då är det bestämt, jag kör på det :)
Jag är bara glad att jag inte behöver ny TEKNIK! De enda skulle vara en ny mobil men ORKA! Det är inte lika roligt med nya mobiler längre. Herregud om jag skulle kunna shoppa via mobilen....hemska tanke... Jag behöver en som jag kan ringa och smsa med + foto + lite musik så är jag nöjd. och jag har ju en sån mobil nu.

slut med skitsnacket. nu ska jag powernappa i 30 minuter sen ska jag jobba 21.00 - 07.00.

ha så härligt inatt alla ni som får sova! är inte de minsta avis ;)

smackebonk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0