farsan är bäst!

Pappa har fixat en telefon nu på lasarettet så jag kunde ringa till honom idag :)
Han är så jäkla rolig att prata med. Ett exempel på samtalet:

Vi pratade om allt han varit med om och farsan kläcker ut sig:
- Jag tror fan man ska bli religiös!
Jag: - Jasså!
P: - Äh, haha skämta bara. Så jävla drastisk ska man ju inte vara!
Jag: - Hahaha...jag hade också funderat på de ett tag också efter allt men NÄ fyfan...Man ska ju inte överdriva.
P: - Haha...men ändå TUR man har haft.
Jag: - Jo :)



Vi är lika jag och papi :)


Jag & P för sisådär 24 år sen :)


Kommentarer
Postat av: Malin

haha så jäkla härligt!!

hur härligt som helst att man får höra bra nyheter o Emma på glatt humör!

Tänker på er hela tiden!



massa kramar från Liam också!puss

2010-10-14 @ 21:25:10
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0