TRÖTT

Idag är jag TRÖTT!
Jag har varit trött heeeela dagen, känns sjukt på nått vis. Vad jag än gör så är kroppen som spagetti. For hem tidigare från jobbet idag för att jag inte orkade...Där rök 1000 spänn.
Har slöat mest hela dagen...Har städat lite i läggan nu på kvällen men thats it! Hoppas jag kan sova inatt så jag orkar städa ur hela lägenheten imorrn + fixa i nyläggan...
Mycke lägenhetssnack nu men det är ju SÅ roligt. Det blir så himla fint. Golvet är lagt, de är målat och tapetserat på väggarna. Bara köket och lillrummet kvar. wiiihiii...
Imorrn ska vi sova första natten där. Känns bra! Kommer dock sakna MIN älskade älskade takvåning! Ska nog gråta en skvätt imorrn över det...hehe

jaja nu ska jag se film

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0