Domen: Luftrörskatarr

Ja herregud vilken helg.
Fredagen var väldigt trevlig. Jag & Viktor såg på Gaypolisernas matcher, frös som fan. Sen på kvällen var det fest hos Bränna, som i vanlig ordning var lyckad :)
Lördagen däremot var ÄNNU roligare. Peaken & Robban kom hit och jag tror tamefan ALLT hände den kvällen. hahaha. Förfesten hos oss slutade med att Jocke spydde över hela vardagsrumsgolvet och fick lägga sig före kl 20.00, Peaken bröt fingret och fick fara på akuten, Robert var full och hallucinerade och för mig slutade med en dos penicillin. Det hel slutade med att jag ENSAM fick gå och se Skid Row och Europe. Lika skoj hade jag för det, men bättre hade det blivit med sällskapet som var tänkt att hänga med. hahaha...jag kan inte annat än skratta. min dator är dessutom svår att skriva med för det har spillts en drink på tangentbordet...

jafyfan. minnesvärd Brännbollsyra detta år :)
bilderfinnspå www.gulan.pixbox.se


Gaypoliserna



Jag & Viktor fryser



Jag fick blommor



Jocke & Robert



SKID ROW



EUROPE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0