tråkigaste dagen på länge

yes, det är idag. minns inte när jag hade såhär tråkigt sist. trist på jobbet, trist hemma...förrutom när jag och Sigge spelade fotboll i snön och klättrade i snöhögar förstås :)

10 dagar tills jag fyller år. börjar känna mig gammal, fyfan...snart 24. uää! nästa år fyller jag 25 och sen går de bara nerför. tyngdlagen, haha. sen blire väl hus, barn och allt dedär tråkiga tjaffset...om man ska följa normen. nä fyfan, forever young!

jag har inget sammanhang i de jag skriver idag förrutom att jag är pessimist.
trött är jag också. skulle behöva färga utväxten + ögonbrynen, men de ids jag då int heller.

inget desperate housewives eller brothers&sisters avsnitt finns att ta hem heller. tacka vet jag våra bästa år som aldrig sviker :) dag ut och dag in har denna serie följt mig i 11 år. de kallar jag stil.
trist att nip/tuck har slutat nu också. såg sista avsnittet förra veckan och jag fattade inte riktigt att de var sista avsnittet. men efter halva programmet började jag ana oråd pga alla goodbye´s. BLÄ!

jocke är inte hemma nu heller. han har stuckit till lule på utbildning. stackars sate som behöver åka ända dit, och sen hem igen imorrn. ibland är jag glad att jag inte är chef. eller nä de är jag inte.

jaja nu ska jag läsa. är ingen ide att sitta här och skriva en massa skit.

förresten. jag stör mig på tv4 lokala nyheter. hojna Thiger ser ju inte riktigt klok ut. först allvarlig och sen på beställning kommer ett leende i slutet av varje sändning.

då vet ni

hejs



Kommentarer
Postat av: Nina

Jag hade inte ditt nr men jag hoppas du förstod att du även är bjuden på min 25års fest ;)

2010-03-16 @ 22:43:46
URL: http://lungans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0