Lady Gaga till Sverige!!!

Såhär står det på aftonbladet.se

Uppträder i Globen

Den glödheta världsstjärnan Lady Gaga är på väg till Sverige igen. Det kunde fansajten Gagadaily.com avslöja. Nu bekräftar Live Nation att den 23-åriga sångerskan ska uppträda i Globen i Stockholm den 7 maj.

Senast Lady Gaga var här var när hon spelade på Gröna Lund i augusti förra året. Då slog hon publikrekord med 23 000 besökare.

Lady Gagas stora hitsinglar ”Just dance”, ”Poker face” och ”Bad romance” är alla producerade av svenske RedOne.

Biljetterna släpps den 5 mars klockan 9.00.

_____________________________________________________

Ojoj. jag kommer att vara bänkad vid datorn den 5e kl 09.00 för att få biljetter dit! Jag SKA se henne :)



Kommentarer
Postat av: maria

Hade inte varit dåligt, du får bjuda med mig tycker jag hahaha ;)

2010-03-01 @ 16:15:22
URL: http://mkhb.blogg.se/
Postat av: sofia

wiiih! jag och lillan ska kanske dit! :P

2010-03-02 @ 12:25:07
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0