ja herregud

enda låten jag har i skallen är...IIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wanna rock n´roll all niiight, and party everyday!! tjohoooo
herregud vilken fest idag. så jävla roligt. var hemma hos micke och käkade thaikyckling sen såg vi melodifestivalen. sen kan ni tacka mig. jag röstade på anna så hon vann...bara så nivet. jag älskar dendär  tjejen. hon är ju förfan kung på att sjunga. jag också...eller? nämen jag har sjungit karaoke idag.  var påväg till cover men jag hann somna i min sköna säng. sen kom gänget förbi igen och då vare bara att kliva upp. tyvär inget cover.jajaj...

nu ska jag dricka upp mitt glas me resorb och sen blire kvääällen.

hejsadjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0