Helgen

Då har ännu en helg snart passerat!
Trots min förkylning har jag orkat med lite grejer iaf.
Fredagen bestod av lunchbuffe på Shanghai sen ett besök i Lögdeå. Käkade gomiddag, såg på tv och tog det allmänt lungt hela kvällen.
Igår var det fest hemma hos Sandra, inflyttnings + födelsedagsfest för henne och Vickan! Riktigt trevligt :) Jag fick min vilja igenom och vi drog på CoverClub. Länge sen jag hade sådär roligt faktiskt. Att jag sen vann på BlackJack så att jag gick + på alla kvällens utgifter gjorde ju inte saken sämre heller. Tack till den norrbaggen som hjälpte mig med det ;)
Däremot fick jag inte tag i någon taxi inatt så jag fick GÅ hem själv mitt i natten. Kallt som fan vare också och jag kan säga att jag inte blev friskare av den promenaden.

Idag är jag bara hemma och slöar. Jocke och Sigge har farit iväg till Södervik för att pimpla. ska bli spännande och se om dom kommer hem med fisk sen :)

jaja nu ska jag fortsätta läsa.

hejs






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0