Gott nytt år!!

1 januari idag!
Jag och Jocke har varit tillsammans i 2 år och 5 månader.
Jag fyller 24 år om 2 månader och 26 dagar.
yeha.

Nyårsafton igår!
Fan va roligt jag hade. Först var jag, jocke, micke och veronica hemma hos oss och käkade nyårsmiddag. Det blev soppa med rökt lax och räkor till förrätt, potatisgratäng och oxfile till varmrätt. Efterrätten åt vi aldrig, men den bestod iaf av päronhalvor, after eight och glass! Underbart gott var det.
Sen efter vi blivit dragna as hell så drog vi iväg till Bränna i stan där han hade fest. Det var grymt roligt där och runt 12 slaget gick vi alla ut på torget och såg fyrverkerier. Jag rökte lite cigarr också, inte gott! hehe.
Idag är jag mör som fan, ska aldrig mer dricka ;)

jaja nu ska jag se lite film och mysa me jocke.

hejs


fler bilder finns på www.gulan.pixbox.se och på min facebook.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0