bagarnas konung

Släng er i väggen husfruar för jag har fan bakat så det står härliga till idag :)
Provade på ett recept jag aldrig provat tidigare...SUCCE är allt jag har att säga. hur smarrit låter de inte med  saffransmums? kärleksmums fast med saffran...gott blev det :) sen gjorde vi även dumlekakor, chokladbollar och chokladmuffins. Jocke ska bjuda hans jobb på fika imorrn pga den kommande födelsedagen :) på tal om jockes jobb så har jag varit där ikväll också...har hjälpt han lite med sortering så vi kommer oss iväg till pite nångång imorrn. de har ju annars så sena dagar där nu kring jul!


Lite bilder på mina konstverk:



M M Mmmm
 
Åså Jockes chokladbollar (moahahaha):
'

Dumlekakor:



Kladdchokladmuffins:


Kommentarer
Postat av: Emma

Såg smarriga ut domdär saffransmumsen, kan du inte lägga ut receptet? =)

2010-12-10 @ 05:13:16
URL: http://emmakarlsson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0