Jag har lite att göra..

Vill börja med att säga GRATTIS till Jonna & Peter som har fått en liten flicka! :) Får komma till Pite snart och se gullungen!

På tal om Pite. Tuss och c:o ska ha tjejfest på lördag och jag vill verkligen diiit! Däremot så jobbar jag 07.00 - 17.00 på lördag så det ser lite mörkt ut. Får prata me chefen på torsdag och se om jag får ta en semesterdag, skulle vara så grymt kul iaf! Annars blir det nog mitt andra hem CoverClub för min del ;)

Idag har jag jobbat kortdag 07.00 - 12.00. När jag kom hem har jag sett VBÅ, brothers&sisters och desperate housewives...slöat med andra ord. imorrn är jag ledig...får se vad jag ska hitta på då. blir väl att fortsätta med packandet. fy vad trist det är. kommer sakna min lägenhet SJUKT mycket. speciellt nu då solen börjat skina och man kan sola på min balkong...3 år...det är lång tid. tur att tjejen som flyttar in efter mig verkar vara riktigt schysst. hon har gått igenom samma som jag gjorde när jag flyttade till denna lägga, gjort slut med sin sambo.
jaja...tanken att lämna detta ställe gör mig deprimerad...får tänka på nått annat istället...

Jag vill ha en till hund, så att Sigge får en kompis. Men Jocke vill inte det...än iaf. Däremot kommer jag aldrig att älska en hund lika mycket som Sigge...så de är kanske ingen ide? jaja den som lever får se...

kanske man ska göra nån nytta nu.

hejs

Kommentarer
Postat av: Therese

HOPPAS!!! :)

2010-04-20 @ 21:28:31
URL: http://tohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0