vilken lördag!!

ojoj vad roligt jag hade igår. Vi hade ju fixat en överraskningsfest för Veronika som fyller 30 år på tisdag..mitt jobb var att underhålla henne medan de andra fixade till allting i mickes lägga. våran "lögn" till henne var att jag, jocke, micke och hon skulle ha parmiddag :) ingen konstigt med det...grabbarna skulle få laga mat och jag skulle samtidigt göra en makeover på henne i våran lägga. sagt och gjort. hon kom över hit 16.30. jag hade blivit tillsagd att vi måste hålla till här till kl 18 så att allt folk kunde smita in hos micke, vilket jag trodde skulle vara lätt eftersom beauty takes time...men jag var fan snabb på att sminka henne och fixa håret så redan kl 17.30 var jag klar! skickade sms till jocke som sa att jag måste HÅLLA UT! det var de längsta 30 minuter jag varit med om. hon var peppad att gå över så jag fick hitta på allt möjligt. jag bjöd på drinkar, målade naglarna "som måste torka", sen gick jag så långt att jag tvättade mig under armarna och deon "måste ju också torka"...haha hon måste ha trott jag var knäpp! jaja...sen så var det dags. vi stegade över...hon anade ingenting! hon öppnade dörren och där stod alla och sjöng! lyckat måste jag säga :) sen partade vi på där ett tag för att runt 20.00 tiden dra till schlagerklubben och käka tacobuffe. Mmm va gott det var :) sen fortsatte kvällen i vanlig ordning med dans och karaoke :) bilder från kvällen finns på www.gulan.pixbox.se

Idag vaknade jag runt 12, trött som få...ändå fick jag för mig att jag skulle baka bullar, vilket jag gjort och nu har jag proppat i mig 3 st. GOTT!
Ikväll blir det bara att vara hemma med jocke + nån bra film. vi ska käka hemmagjord kinamat och sen käka pepparkakor och dricka glögg till filmen! ...yesyes..

ha en bra söndag!



Kommentarer
Postat av: maria

haha, blod svett och tårar ;) Riktigt snygg föresten! :)

2009-11-08 @ 18:38:02
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0