Weed

Nu har vi sett klart alla avsnitt av Weed. Guuuuuuud vad bra det var :) 26 avsnitt på 2 dagar, inte dåligt!
Jag kan inte säga att jag rekomenderar alla att se Silverfang och Weed, eftersom man inte får samma känsla och nostalgi om man inte sett det när man var liten..men SE de ändå! ;) 5 + av 5 möjliga!

Har tittat igenom Marias bilder ikväll från festen i lördags. Gud vad mycket bättre bilder det blir med systemkamera. Måste verkligen köpa en, det blir så bra färg och djup.

Snör in en bild på mig som exempel:
Kolla in hennes pixbox på www.mariaholmgren.pixbox.se


hyllar Metallica varje chans jag får ;)

Kommentarer
Postat av: maria holmgren

Som sagt, tack för i helgen. Hoppas att ni får en RIKTIGT bra helg! Bara att njuta :)

2009-03-02 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0