min lördag.

Jobbade 07.00 - 17.00. Sminkade mig och gjorde mig klar...jag och jocke dök upp hos maria och johan före 20.00 :)
Det var riktigt trevligt där...kul att träffa alla! Sen runt 23 gick vi in på CoverClub och röjde, där har jag alltid kul! träffade ovanligt mycket folk som jag känner så det var nice!
lägger som vanligt in lite bilder på www.gulan.pixbox.se lite senare...ids inte nu..

jag är såååå slö idag. jag och jocke har bara tagit de lungt och sett på Weed. 12 avsnitt x 23 minuter har vi sett. vi ska fortsätta se tills vi sett klart allt. vilket är beräknat till kl 22.00 ikväll....haha lite störd man är. men Weed är så förbannat bra att jag grinar minst en gång under varje avsnitt...det är mycket nostalgi!
jaja vi hörs sen...nu blir det kebab. hejs


Min outfit


Vi sjunger för födelsedagsbarnet


Jag, Elin & Jocke


Jocke  & Peter på Cover Club

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0