helg + bilder

fyfaan vilket underbart väder det är!!
har hunnit med mycket sen igår.

Jobbade till 13.00 igår. Solade en stund, sen drog jag och Jocke iväg till Övik för att titta på en stuga. vi lämnade sigge hos jockes föräldrar i lögdeå medan vi drog till övik. Stugan var inte vad vi väntade oss så det blev inget köp. Däremot stannade vi i övik nån timme och shoppade litegrann. älskar att shoppa där, de har så bra och mysiga butiker.
Köpte en klänning och en jacka...OCH inliiiiiiines!
Sen när vi varit där drog vi iväg till Ava havsbad och käkade tacotallrik & hamburgertallrik. mkt gott och mysigt ställe!
När kl var kring 20.00 for vi till Lögdeå. Där korkade vi upp och drack vin & drinkar med Kalle och Yvonne, satt på bron och snackade, kollade film från Turkiet med mera. Det var riktigt trevligt! Provade även mina nya inlines så Sigge fick sig ordentligt med motion. Fan va kul det är att åka, var ett tag sen sist. Sen sov vi över där...

Idag har vi hunnit sola, så jag är brun som en pepparkaka. Sen så har vi tvättat Jockes bil, ut och invändigt..blev som ny!
och efter detta var vi ju självklart tvugna att fara en sväng till Häggströms modehus. Jag hittade 3 klänningar där...

Nu sitter vi och väntar på att Schiller ska dyka upp. Blir väl att dra en sväng in till stan och titta på alla fina bilar. Det är ju wheels i helgen :)


Bra färdkost!


stugan


Jag i övik


haaaavet



oh yeah



Jocke


Min undebara Sigge



promenix



Mina fina inlines


Jag med en av mina nya klänningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0