hemma igen

Nu är jag hemma igen..har varit i Lögdeå sen i tisdags. i onsdags kom min syrra petra, mange, sanna och thea förbi där och stannade till en natt i deras husvagn :) kul att dom fick träffa några i jockes härliga familj! det var riktigt roligt!
annars har jag och jocke mestadels tagit det lungt. for en sväng till övik och shoppade litegrann, kollade på en stuga i fällfors, vi har fiskat och umgåtts med kalle och yvonne med mera :) så nu känner jag mig riktigt utvilad! bra start på semestern! imorrn kanske vi far tillbaka dit. det är ju parkfest i nordmaling i helgen så det blir nog lite party med alla där! vi drog en sväng på marknaden idag och jag köpte i vanlig ordning lite sockar, tunnbröd, polkagrisar och vitlökskorv, hehe. till middag idag åt vi tunnbrödet vi köpt med sallad, lövbiff och beasås ihoprullat. hur gott som helst! ska käka många sånna nästa vecka då det är pdol :) sticker till pite på måndag eller tisdag.

ikväll äre lungt. jocke är och spelar biljard med lite folk som ska vara med i inlinescupen imorrn i vännäs...
själv ska jag bara mysa och se på film, umgås med sigge..



såhär jäkla sexig var jag när vi skulle fiska, märks det att jag gillar blått?
blå bil, blå kläder

min söta hund

påväg söderut

mys på altan

sigge och korven

årets första hjortron

forsen i fällfors



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0