tillbaka till verkligheten

sådär! im back!
har varit utan el, vatten i kran, dusch, telefon, tv osv i 4 dagar! jag måste säga att det har varit grymt skönt!
våran stuga är en underbar plats när man bara vill koppla av...och det har jag gjort!
dagarna har bestått av fiske, skoterkörning och MAT. jag har säkert gått upp 1½ kilo på denna helg! men skit i det!
jag har haft så jävla kul! längtar redan till nästa år, men då ska jag vara en vecka. 4 dagar är för kort tid...
hann med ett besök till Miekak också..det var länge sen man var där. KUL väg att köra skoter på iaf...
ska lägga in lite bilder på www.gulan.pixbox.se så får ni se världens finaste plats! :)








Kommentarer
Postat av: maria

såg härligt ut! alltid välbehövligt att komma sig ut till ingenstans.. min tur nästa vecka! :)

2009-04-07 @ 22:11:42
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/
Postat av: maria

såg härligt ut! alltid välbehövligt att komma sig ut till ingenstans.. min tur nästa vecka! :)

2009-04-07 @ 22:12:08
URL: http://carpediemacarsamandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0