Blåbär

Nu har jag och jocke varit i skogen och plockat blåbär. Yes ni hörde rätt!
Peaken fick hänga med också under hela färden, fast i telefon då. måste tilläggas att hon blev lite impad ;) hehe
Det blev Victor också nu när han ringde. Första gången han träffade mig så tyckte han att jag var en blond biatch, men nu måste jag nog framstå som en husmorlig ängel som först hämtar födan i skogen för att sedan tillaga världens godaste blåbärspaj! jaja...nog om detta.

 Undra vem som plockade mest? ;)

Annars idag så har jag jobbat på "Klåckan". För ni som inte vet så jobbade jag där innan jag började på mitt nuvarande jobb på "Skräddaren".
Jäklar va nice det var att träffa alla gamla godingar igen, personal och vårdtagare. Att det bjöds på smörgåstårta idag gjorde att det inte blev sämre direkt.
Hmm...
jaja nu ska jag göra PAJ!

byee

Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj vad duktig du var yellow :S

haha, jag trodde faktiskt att du plockat mer blåbär.. ska det där vara 100st? :P

2008-08-24 @ 23:58:48
URL: http://peaken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0