uppgraderat spotify

Jävla sjukt att man måste hålla på uppgradera grejer hela tiden. 49 spänn hit 100 kronor dit. Jaja nu får jag då lyssna på vad jag vill hur mkt jag vill igen :) som den 80-talist jag är så tycker jag att musik och film ska vara gratis...som det alltid varit ;)

Idag är jag extremt negativ. Jag fattar inte att jag blivit sjuk IGEN! Alltså vad har jag för jävla immunförsvar egentligen! Har jobbat inatt med 38,7 graders feber och har nyst typ varje minut.

Men det var ändå kul att jobba lite igen, slita och träffa alla underbara människor! "Åh du är så gullig & snäll, jag har saknat dig så mkt" "Men Emma vaaar har du varit? Trodde att jag aldrig skulle få se dig igen" "Nu kommer tjejen med det fina leendet och det fina hästsvansen" osv osv... Man får så mycket mer tillbaka när man jobbar med människor än med saker, papper osv. Så det känns helt rätt att plugga vidare till ssk där jag får fortsätta att arbeta med människor! Blablabla. Bäst att sluta skriva nu innan jag blir för sentimental. Feber har den inverkan på mig. haha

Bröllop i helgen! TJOHO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0