vendredi

Fredag idag, äntligen!! Då tar jag helg från studier. Ifs känns det som jag har haft helg hela veckan men nu känns de mer legitimt att inte plugga. Så vad händer i helgen? Ikväll blir det lugnt och imorrn blir det nog också lugnt trots att de är de amerikanska påhittet Halloween i helgen. Är bjuden på en sån fest NÄSTA helg också som jag tänkt gå på. Har suttit och knåpat ihop en snygg utklädsel tills dess... Kommer inte vara lika snygg som förra året men detta får duga! Vad jag ska vara säger jag såklart inte här ;)

Nu är allt klart med nya lägenheten också. Eller klart och klart men jag har ju tackat JA och flyttar in sista november. Det känns lite sorgligt på ett sätt...älskar väst på stan och älskar allt runtikring här. Men jag kommer att flytta tillbaka en vacker dag. När jag gått färdigt skolan och börjar jobba igen...då jäklarns :) Har ju hunnit bo på Ålidhem, Marieberg och Väst på stan x 2...och nu blir det då Liljansberget... KOMMER SAKNA STAAAAAN! buhu! Är lite less på att flytta, har dragit på mig så jäkla mycket saker genom åren...
blablabla.

nu ska jag se lite serier.

smack



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0