plans

har kommit på en bra pluggningsteknik nu. jag ligger i sängen och LYSSNAR på föreläsningarna som jag är osäker på. då slipper jag ha ögonen öppna :) ifs finns det en viss insomningsrisk men de är då bättre än att läsa i anteckningarna och bli less efter 3 minuter...

Planer för veckan då:
Imorrn blir det tenta mellan 09-11. Sen efter det ska jag kolla på en lägenhet och efter det sticker jag till Pite! Får se hur länge jag stannar men jag är då "ledig" a.k.a har hemstudier hela veckan. Men det blir väl en 2-3 nätter så jag hinner hälsa på alla som jag inte träffat på länge!

Är så glad idag för att min lillsigge har kommit hem :) vi har precis varit på en lååååångpowerpromenad och han ligger utslagen här brevid mig :) sötgrisen.

jaja tillbaka till studier.

bye



happyface


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0