ni är ganska roliga

Efter ett visst publicerande på facebook så steg besökssiffran här på bloggen i taket. era nyfikna jävlar ;)
och JA jag är numera singel. säger inget mer än så!
Däremot om ni vet om en lägga nära universitetet så kan ni ju säga till! hehe

Annars då? skolan går väl hyffsat om man bortser från att jag struntade att lämna in hemtentan. hann inte riktigt färdigt i tid så jag satsar på omtenta.

ikväll händer det inte så mkt för ovanlighetens skull. de ringde från jobbet och undrade om jag kunde jobba ikväll men jag känner mer för att slöa, bara vara hemma med sigge och se på film. är LITE sugen på cover club men man behöver ju faktiskt inte vara där varje lördag :)

yesyes de var en liten update.
nu ska jag se skavlan reprisen.

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0