kallt som f*n

Brr va kallt de är ute. Några minusgrader. Divan var ju tillåme tvungen att he på motorvärmaren för att tina upp bilen... :) så snart bär det av hemåt till umeå igen. tiden har gått SÅ fort! känns lite trist att åka hem när jag vet att jag inte kommer få se min älskade schtaaad igen förrän nästa år!

Igår var jag hem till Peaken på lite kaffe och surr...sen på kvällen drog jag till tuss och surrade på ännu mer :) Har även hunnit träffa mina älskade syskonbarn Thea & Elias. Synd att jag inte hann med Risberg & Larsson igår, era workoholics! Men ni får hälsa på mig ist ;)

dedär blev ett osammanhängande inlägg. jag är tröttttttt. blir nog inget 160km/h idag. de är halkigt på vägarna..

pn på 20 minuter nu innan Elias och Petra kommer hit.


bye




Kommentarer
Postat av: Tess

Hoppas du får en bra dag! :)

Kika gärna in på min HelgensBlogg-tävling där vinnaren får en stor, fin länkning , längst upp på bloggen - from fredag! :) KRAM!

2011-10-26 @ 11:42:30
URL: http://tessvonolsson.blogg.se/
Postat av: malin

såklart jag ska komma ner o hälsa på dig!!!:)vi får väl se efter o kolla vilken helg som skulle passa:)ha en bra dag!puss o kram

2011-10-28 @ 08:05:14
URL: http://dalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0