fade to black

Hello!
Befinner mig just nu i pitschtaan hemma hos mamma och pappa på månskens ;) Drog hit idag efter att jag skrivit tentan...som by the way gick åt helvete. Hade nog "pluggat" på helt fel saker. Men har jag lite tur så kanske jag får godkänt iaf, men VG kan jag kyssa goodbye!

Jag har även tittat på en lägenhet idag på Liljansberget. Jag kommer nog att tacka JA till den och flytta in nångång i november :) Det är en 2a på futtiga 36,5 kvm men ändå rymlig på nått vis + att det är nära till skolan och NUS! Blev inget öst på stan...menmen dehär får duga tills vidare :)

som sagt...jag är i pite nu och stannar nog mest troligt bara tills på onsdag. så ni som inte jobbar imorrn, förbered kaffet för jag kommer och hälsa på!!

nu ska jag och min huvvevärk se på desperate housewives och käka fruktsallad.

Puss


saknar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0