sömnlös

Usch vad jag sovit dåligt inatt! Jag som trodde jag kommit in i en sovperiod igen, men icket!

Halloweenfest ikväll, yeeey! Fan va roligt de ska bli att göra sig i ordning. Nästan roligare än själva festen ;) älskar att göra udda sminkningar. jag har inte provsminkat nått innan så det ska bli spännande och se resultatet sen om jag lyckas på första försöket ;) men sminkningen är iaf inte lika pillrig som förra årets Gene Simmons.
Ni har säkert redan gissat er till att jag ska vara min älskade Gaga detta år. Hade tänkt fortsätta på Kisstemat(inte kiss som i piss, haha)  o va Paul Stanley men "det skulle bli så trååååkigt" tyckte någon. Så okej, jag kör på Gaga...fantasin sträcker sig inte längre än så.

Hmm. Ska även bli intressant o se om dedär gänget lyckas stänga/hacka ner Facebook idag. Skulle va skönt på ett sätt för man har blivit alldeles för beroende av skiten. Jag lyckas inte sluta va där självmant ;)
En LITEN liknelse med deras "mission" är när folk sa att tekniken skulle gå under nyåret 1999-2000. Ja...vi får se hur mkt sanning de ligger i de hela...blablabla.

och för att betona att jag inte är helt känslolös så tänker jag också, denna helg, på dem som "gått vidare" till andra sidan...hoppas någon tänder lite ljus på gravarna i arjeplog och svanstein...dit jag inte kan fara nu...
SAKNAR F...11 år sen nu <3 gör lika ont fortfarande när jag tänker på DIG trots alla år som gått..

nu ska jag dricka kaffe och käka Fingers till frukost.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0