för fan...de börjar ta sig!

Har suttit ett tag med denhär jävla läkemedelsberäkningen nu och jag börjar fan fatta litegrann. Kan allt dedär som är basic men när de kommer till spädningar och infusioner är jag helt clueless. I try to remain, im trying not to go insaine...som Dolores brukar sjunga :) BLÄ. Vilken fredag alltså. Anna frågade mig om jag "tagit helg" än då kl var typ 12...haha. Hon känner mig, men jag har faktiskt INTE tagit helg än :) Lite kämpar jag på nu när vi ändå har tenta på tisdag. Eftersom det blir Halloweenfest och piffning hela dagen imorrn så känns det som jag måste tillbringa iaf ett par timmar till med böckerna ikväll. Söndag lär de inte bli mycket gjort.

Fick nya sweden rock shop katalogen idag och jag är inte bara liiiite sugen att dyka ner i den. Kollade igenom den gamla för ett par dagar sen o bara där fanns de hur mkt som helst jag vill ha...säkert ännu mer i den nya ;)

NÄ skärpning. Blir inge mer dator ikväll.

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0