fettomat

Sitter och väntar på att min barnbox från mcD ska anlända..inte för att jag är så värst peppad på sån mat men vad gör man när man inte ids laga nått? fyfan kan bara tänka mig hur det ska gå när jag flyttar till egen lägga. mackor, mackor och mackor! :) jag vet, jag borde ta och växa upp men laga mat är ju så jäkla booring!

hmm va har jag gjort idag då?
Pluggat i typ 1½ timme vilket är något av ett rekord de senaste veckorna. är inte alls peppad på en tenta som man måste ha 100% rätt på. istället så har jag blivit hurtig och drar ut på flera promenader om dagen i minst en timme. yeha. påtal om promenad borde jag vara på playdate me sigge nu. men det går ju iiiiinte förrän jag käkat. finns inget värre än kall mat som egentligen ska vara varm. jaja. tråk tråk tråk.

saknar mina favoritmänniskor i pite gör jag nu också!

nu anlände maten.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0